Kvällen blev bra!

Efter en väldigt pressad och roligt-jobbig arbetsdag tänkte jag först strunta i motionen…men så övertalade jag mig själv om att det är ju just då man mest behöver den och så fick jag dessutom i brevlådan tidningen iform så då fick jag ännu mer vatten på min kvarn…eller nåt sånt, så jag bytte om och gav mig ut med min barba-mama utstyrsel = polotröja och tjock tröja över + reflexväst och så löpartights och mössas nerdragen över öronen. Mkt vackert. Ut i vintermörkret och gjorde min nyligen invanda runda med powerwalk och lufsande…tar väl ca 30 min…Sen hem byta om och i soffan helt nöjd, titta på våra duktiga skidskyttetjejer när dom kom 3:a i stafetten…helt underbart. Som mellanmål knäckte jag några nötter som var kvar sen julen..

Man somnar skönt ikväll när man tagit sig i kragen.

Published in: on januari 14, 2009 at 7:11 e m  Kommentera